Tuesday 20 November 2012

Salam perkenalan :)

Assalamualaikum,

Hey. Actually berapa byk blog yang aku nk buat pun aku taktahu. Tp ni blog lama just delete post2 yang dulu aje sebab acc blog yang satu lagi terasa terlampau serabut. Serabut sangat2. Pasal itu ini. Pening jugak aku membacanya. Rasa nk pokeee2 je kepala. lol. Harap korang semua baca blog ni. Buat blog ni pasal suka-suka aje. Kalau bosan aje post ah. Kalau tak bosan aku joget2. WEEEE --". So nk mulakan mcm mana ye..
 Ohh nama aku Nor Syalinna Binti Saiful Azahar. Lina for short. You also can call me what ever as long that name tidak menganjing. Haha. Batch 1997. 4 october (remember that :p). 16 years old for next year. Oyeah makin membesar anak Encik Saiful and Puan Nor Liza ni ye. Hehe. Status : Single dan tidak mahukan sesiapa melainkan sorang ni. My only one crush. Namanya tkboleh disebut. Tapi dia tak suka kt kita. Oh nevermind. Tak berdosa pun simpan perasaan kat seseorang tu. Suka membaca komik online. Sbb tu aku selalu hadap laptop. Bukan sebab berfacebook and twitter aje okay. Ada kawan. Nama dia Fharen. Kawan yang paling aku percaya 100%. And tk lupa Natat kawan yg selalu gila2 ~(^_^)~. Dan taktahu nak cakap ape. Harap ramailah yg follow blog aku yg tak seberapa nk lawa ni ye. Ejoy your day. Thank you and bye :)

No comments: